Proszę

Nie czuję się z sobą dobrze. Coś mi się stało w głowę chyba, cokolwiek, ale taka jest prawda. Wydaje mi się jakby ktoś mnie podmienił, a ja nie wiem kiedy i dlaczego.

Nie czuję się dobrze sama, nie czuję się dobrze w towarzystwie innych. Nie chce mi się jeść, nie chce mi się pić, nie chce mi się palić, nie chce mi się uczyć, nie chce mi się spać, a kiedy zasnę to jestem po przebudzeniu bardziej zmęczona niż gdybym nie spała w ogóle. Nie obchodzi mnie, w co się ubieram, przestałam dbać o te szczątki makijażu, które nakładałam rano “robiąc sobie twarz”. Nie odpisuję na smsy, nie odbieram telefonu. Idę na zajęcia i w połowie wracam do siebie, bo nie mam siły słuchać. Nie mogę się skupić na tym, co mam zrobić ani na tym, co dzieje się dookoła. Nie jest mi smutno, ale nie jest mi też wesoło. Czuję taką dziurę w środku siebie i tam nic, kompletnie nic nie ma. Czuję się pusta. Nie umiem się zmotywować do czegoś produktywnego. Nie chce mi się nawet płakać.

Czasem uda mi się zasnąć, ale chyba wolę już nie spać, bo za każdym razem śnią mi się gwałty, milczące kobiety w maskach i kiedy się budzę jestem oblana zimnym potem.

Nawet muzyka już nie działa, a zawsze stawiała mnie na nogi. Niech coś postawi mnie za warkoczyk do pionu, bo ja się już nie mogę ogarnąć!

3 uwagi do wpisu “Proszę

  1. na takie sprawy są dwa wyjścia🙂 Zajebista czekolada albo sport🙂 jedno i drugie poprawia humorek jak i samopoczucie

  2. Smutny post. Pamiętaj że od dna można się tylko odbić. Na motywację polecam aktorstwo. Albo po prostu którykolwiek post na gdybymbylaktorem.pl😉

Skomentuj

