#SelfieWithMyBrother

z Szymkiem (komunia 2014)

To ja.

I mój brat.

Dwa pulpety.

Tacy kochani.

A tak na serio to kryzys trwa dalej. Nie mogę się jakoś ogarnąć. Ale jak sobie patrzę na nas to jakoś mi lepiej. On zawsze na mnie czeka, bezwarunkowo kocha i kiedy wchodzę do domu z walizką to wiesza się na mnie jak małpa na gałęzi i chcę, żeby to trwało wiecznie.

4 uwagi do wpisu “#SelfieWithMyBrother

  1. po takim czaaasie dopiero teraz się nam ukazałaś🙂 Głowa do góry wszystko jest orajt wojny nie ma, ani żadnego kataklizmu więc nie ma czym się przejmować😀

Skomentuj

