Ależ piękna pogoda–zmarnujmy ją w przymierzalniach!

Pojechałam dziś po zajęciach do Promenady. Pokisiłam się w jednym autobusie, później w drugim, a kiedy przyszło mi wsiąść do trzeciego – zdezerterowałam i przeszłam te dwa przystanki. Było chłodniej niż we wnętrzu autobusu tuż koło silnika. Dziękuję. Miło, że w stronę powrotną ogarnęłam się jednym autobusem +spacer.

Po co w taki piękny, słoneczny dzień iść z własnej woli do centrum próżności? Uświadomiłam sobie, że niespodziewanie zrobiło się ciepło, a ja posiadam wszystkie rodzaje swetrów, dżinsów, bluz i ciepłych skarpet. A jak w takim outficie znaleźć się w 20-paro stopniowym cieple? To tak jakby wyjść na Syberię w stroju kąpielowym. Całkiem od bani.

No i tak sobie chodzę po tej Promenadzie. Chłodno, klimatyzacja, masa sklepów. Budżet miesięczny w portfelu chowa się po kątach w momentach, kiedy widzę te wybuchowe ceny. Ale niee, oczywiście, że ja znajdę rzeczy tańsze. Nachodzę się, ale znajdę. I tak oto, za niecałe 80 złotych nabyłam 3 sukienki i niezliczoną ilość rajstop (po tym, jak wczoraj w ostatniej chwili w dwóch parach poszło mi oczko wolę się ubezpieczyć i wozić za sobą kontenerek owej odzieży).

A wiecie, co mnie cieszy ostatnio? Moja próżność. Bo jak sobie założę taką sukienkę, do tego buty na obcasie to nawet ktoś się uśmiechnie (i nie to, że złośliwie –miło właśnie), ktoś się odwróci. Niby nic, ale robi się miło. Później wchodzę do akademika i zmieniam te ciuchy na wyciągnięty dresik, koszulkę z wąsami i rozczłapane japonki, a moja mina jest daleka od tej pełnej uwielbienia, którą miałam 15 minut wcześniej.

Kobieta zmienną jest. I najwygodniej jej jednak w domowych ciuchach. Bez makijażu. I bez stanika (znana prawda, szerzona w internetach, że dom jest tam, gdzie po powrocie z pracy się ów stanik zdejmuje).

14

Skomentuj

