29 maja 2013–29 maja 2014

Chciałabym dziś podziękować wszystkim tym, którzy już od roku tu ze mną są. Nie będę mówić o statystyce, bo mam jej ostatnio po dziurki w nosie, ale powiem tak – jesteście kochani, najlepsi i najciekawsi na świecie! Nie zawsze się ze sobą zgadzamy, nie zawsze się dogadujemy, ale jednak.

10300663_838831399479267_419406915381601850_n

Sumując – Ina3b obchodzi dziś pierwsze urodziny.

Rok temu dodałam tu pierwszy post. Bywało różnie, ale byliście ze mną: kiedy kończyłam szkołę, kiedy z niecierpliwością wyczekiwałam na wyniki matur, kiedy z niecierpliwością wyczekiwałam na decyzję o przyjęciu na studia, kiedy na owe studia wyjeżdżałam, kiedy przeżywałam pierwsze tygodnie w Warszawie, kiedy zapisałam się do NZS-u i do Greenpeace, kiedy doszłam do swojej pierwszej sesji, kiedy miałam wzloty i upadki, kiedy robiłam rzeczy mądre i te, które do mądrych nie należą. Tony obrazków, ściany muzyki, masy filmów, książek i seriali oraz spostrzeżeń dotyczących otaczającego świata. Dziesiątki komentarzy, udostępnień, lajków oraz niezapomniany komentarz od Magdy Skubisz, który do dziś wielbię.❤

103

Mam ochotę Was uściskać, że spędziliście ze mną ten rok, że tak fajnie minął i że nie był taki zły jak mogłoby się wydawać.

+z okazji tego jakże ważnego święta (flagi wywieszone? hymn odśpiewany?) zmienia się zdjęcie na IT’S ON. Ostatnio moje ulubione – z pyśkami z Greenpeace. Już wiecie, która to ja. Wszyscy. Ależ jestem tam radosna. Jak nie ja!

Kocham Was, pajace!❤

2 uwagi do wpisu “29 maja 2013–29 maja 2014

Skomentuj

