Pająski pokonany

pająski

Gorzej z dzisiejszym egzaminem, do którego jestem tak mocno nieprzygotowana jak tylko mogłam być. Trudno. To tak historia Chorwacji, nie łudzę się, że zaliczę w pierwszym terminie.

A tak z update’u: znacie taką grę? Spotyka się dwójka ludzi. Chodzą ze sobą do łóżka, piją, dużo ze sobą rozmawiają, zachowują się jak para, ale nią nie są? Znacie? No to świetnie. A wiecie, kto w takim układzie przegrywa? Podobno przegrywa ta osoba, która pierwsza się przywiąże do tej drugiej osoby. PODOBNO.

Tyle gier, tyle zasad. Życie byłoby łatwiejsze gdybyśmy po prostu zostali znajomymi, tak jak było na początku. Niestety, w tym momencie powrót do starych układów może być cholernie trudny. Więc nie, nie widzimy się w piątek, bo Pyś się przywiązał i potrzebuje przerwy.

Chyba nie będę mówić, że ja na swój pokręcony sposób też się przywiązałam. Skoro tak bardzo chce walczyć z emocjami to ok. Tylko tak trochę przykro. I smutno. Nawet to 4,5 ze sztuki przestało mnie wtedy cieszyć…

 

KONIEC SENTYMENTÓW – CZEBA SIE RADOWAĆ, BO NAUKA SIĘ OPŁACIŁA I JEST 4,5 W INDEKSIE JAK WÓŁ!❤

Skomentuj

