If u like it mocha..!

I już mi się myli czy jestem mądra czy nie…

Cudem zdałam coś, co nazywa się “Dzieje regionu Chorwacji i Słowenii” i jest niesamowicie nudne. Ta ambicja, kiedy idąc na egzamin wiem, że umiem na 2, dostaję +3 i żałuję, że zabrakło mi jednego punktu do czwórki. Szeroki uśmiech Bezcenne!

Z okazji sesji (boże, moje życie jest takie monotematyczne…) przefarbowałam sobie włosy. Wszem i wobec więc stwierdzam, że nie jestem już dłużej uroczą blondynką. teraz jestem równie uroczą, ale brunetką. Utrzymuję, że tak – kolor miał być taki ciemny. Nie chwalę się, że trochę zjebałam przy wyborze farby i wybrałam ton za ciemną, co poskutkowało na prawdę ciemnym brązem. Ostatnia nadzieja w tym, że to farba sklepowa, a więc może trochę się jeszcze spierze.

Układ z Pysiem – jestem zepsuta. Już nie wiem, co my robimy.

116

2 uwagi do wpisu “If u like it mocha..!

    1. Błedy.. No cóż.. Bywa.😀 Poszukam, ale moja spostrzegawczość jak i zdolności mówienia w języku ojczystym ostatnio podupadły.
      A zdjęcie jest spoko.😛

Skomentuj

