Lovefool

152221-59794ee198673fbc198d67fc02f253e6

Wakacje się zaczęły. Dalej jestem w Warszawie, do domu jadę w ten weekend.

Miałam nie widzieć się z Patrykiem, miałam go sobie odpuścić i iść dalej. Ale nie, nie mogę mu się oprzeć, wiec kiedy napisał, że przyjeżdża na półtorej dnia do domu i czy chciałabym się z nim zobaczyć – oczywiście, że poleciałam do niego jak na skrzydłach udając, jak bardzo jest mi obojętny. I wszystko wyszło, wyszła poważna rozmowa, wyszło parę słów za dużo. Jestem niemądra jeśli chodzi o tego jednego człowieka. Ten jeden człowiek odbiera mi zdrowy rozsądek i zaczynam wierzyć w to, co czuję.

Skomentuj

