Summertime sadness

No to od początku!

1.Pochłonęło mnie wolne. Wróciłam do domu, zrobiłam dwudniowe pranie, dobiłam sprzątaniem pokoju i wyrzucaniem wszystkich niepotrzebnych gratów. Okazało się, że nagle mam pół szafy puste…

2. Miałam dziś jechać do Warszawy, a z niej jutro do Kazimierza Dolnego na coś, co nazywa się Kazimiernikejszyn. Wszystko popłacone przez zieloną organizację, ja spakowana, przygotowana na wielkie upały i mrozy syberyjskie, bilety kupione. BAM! Nie jadę.

9af64d0f57d76d4bc997a46bd9c46f0c

3. Diagnoza mówi “zapalenie migdałków i angina”. Nakaz leżenia, żadnych wyjazdów, antybiotyk, aerozole, tabletki, syropki. Nie mówię, ale najgorszy jest ból przy przełykaniu wszystkiego. Nawet powietrze mnie boli.

4. Prace roczne są w dupie. Serio. Nic nie zaczęłam jeszcze pisać, nawet się na te wszystkie książki nie popatrzyłam. A przecież mam jeszcze poprawę we wrześniu. Mam dziwne wrażenie, że czas do niej niespodziewanie szybko minie i przyjdzie czas na dramabutton.com.

8868_e6d6_960

5. Niebezpiecznie dużo czasu spędzam na rozmowy z Patrykiem. Pisze codziennie, rano albo popołudniu. I później piszemy do późnej nocy. Wszystko na bieżąco. Okazało się, że pojawiła się o nas zielona plotka, co w tym momencie jest o tyle problematyczne, że my nie wiemy, co jest między nami dokładniej, więc tym bardziej nie wiemy jak to rozwiązać, żeby wyszło dobrze. Chyba metoda “nie tykać, przeczekać” będzie najlepsza.

tumblr_n2725nb1j31sq8gvyo1_500

6. Brakuje mi Warszawy. Wiem, że teraz, chora i wszystko, mało bym w niej zrobiła, ale jak tylko się wychoruję to jadę! Planowany wyjazd: 18 lipca. Jak najszybciej, jak najszybciej!

2 uwagi do wpisu “Summertime sadness

  1. w takim razie zapraszamy Cię z Paprodziadem na przyszły rok na Kazimiernikejszyn żebyś miała jednak swoją przygodę. przypomnij się a wyślemy Ci karnety…:)

Skomentuj

