I don’t do drugs – I am drugs

Jakoś tak się zrobiło niespodziewanie, że jestem nawet szczęśliwa. Bo Patryk, bo wakacje, bo lenistwo, bo książki. Warunkowe przejście na 2 rok mnie jakoś bardzo nie stresuje, pojawiło się tylko postanowienie regularnego chodzenia na zajęcia i nie zasypiania na egzaminy (jezu, durna jestem do kwadratu). Z drugiej strony jak na siebie patrzę to dochodzę do wniosku, że powinna być większa zapora przed takimi pajacami jak ja. Mniej papierologii, mniej tłumaczenia, mniej użerania się.

41e1fca87aa8f281fa3a753aaeefa61c_original

Pogoda się nie psuje, ale spokojnie – wrzesień się kończy, przyjdą nakurwiania deszczem, wiatry, włosy poplątane i mokre, parasol wygięty w każdą stronę wszechświata.

Oczekuję efektów ubocznych tabletek, ale wygląda na to, że nie jest najgorzej. Jedyne co to muszę zacząć uważać na to, co jem i ile jem. No i muszę się ruszać, bo przybyło mi tu i ówdzie. Patryk stwierdził, że on nic nie zauważył. Jemu się niektóre “przybytki” podobają. Cóż, mi też, nie będę udawać, że nie.😉

43d49bc2-3efb-4893-b751-c9beac8dbc65_original

Od końca września witam warszawskie Brudno. Prywatne mieszkanie, ładne, niedrogie, w ładnej okolicy. Nie sądziłam, że aż tak bardzo będzie mi zależeć na oddaniu do użytku drugiej nitki metra – teraz zależy, bo dojazd na uczelnię byłby tak bardzo ułatwiony. W każdym razie KONIEC PRZYGODY Z AKADEMIKIEM. Ufuf! 8 metrów w kwadracie całe moje❤

Tęsknię. I uczę się ufać. Ale jest ciężko. Tak dużo dziewczyn go otacza. I każda rozłąka tak bardzo martwi. Ale jednak jestem zakochana. Znów to poczułam, ten wywrót w żołądku. Ciekawe jak bardzo będzie ciężko ogarnąć kaca. Jedno, co z jednej strony mnie cieszy, a z drugiej wprowadza w stan głębokiej konsternacji to to, że wszystko potwierdza stwierdzenie, że jestem pierwszą dziewczyną, z którą się nie spieszy, z którą wszystko rozgrywa na spokojnie. Ale tak, jestem szczęśliwa.🙂

Skomentuj

