Featured Image -- 1426

Ciasto Kubuś z masą śmietanową i galaretką

Mój target na poniedziałek. Kuchnia moja!

POTRAVEL

Przez ostatnich kilka miesięcy blog lekko zaniedbany, ale wróciła mi wena i mam chwilkę na zabawy w kuchni. Obiecuję ruszyć tył…ek i regularnie pisać posty.

Przepis na ciasto Kubuś znalazłam na blogu Smakołyki Bereniki. Oczywiście kobitka ma przepiękne zdjęcia od których nie można oderwać wzroku. Zadziałały na mnie tak, że wpisałam na listę do zrobienia , ale nie mogłam wytrzymać i po 10 minutach pojechałam do sklepu po wszystkie składniki. Muszę przyznać , że przepis nie wymaga umiejętności szefa kuchni. W przygotowaniach pomagała mi córa, która z największą przyjemnością oblizywała wszystkie łyżki🙂 Przygotowanie zajmuje ciut więcej niż godzinkę przez wzgląd na czas chłodzenia mas. Efekt końcowy: Kurczę! pyszne! ciekawa byłam przeogromnie budyniu kubusiowego, wyszedł zaskakująco dobry. Idealny deser na upalne dni. Polecam. 

View original post 238 słów więcej

2 uwagi do wpisu “Ciasto Kubuś z masą śmietanową i galaretką

Skomentuj

