10-13 października

Kocham Cię. Tak, czekałam na te dwa słowa. I się doczekałam. Radość była, seks był, było też jedzenie i nie spanie do późna. Granie w gry, śmiech i zaspane “dzień dobry” zza kubka z kawą.

Ktoś tu emanuje szczęściem (tak, to ja)❤

4309_3b9f_480 A później musiałam iść na zajęcia. I już drugi rok stwierdzam, że lektorat to jedyne, co na tym kierunku jest ciekawe i na co idę z prawdziwą przyjemnością. Reszta me ne zanima, że tak się wyrażę swoim łamanym chorwackim.

0ff447dd500085cea18b7e5ec97fd305_original

Wyglądam przez okno i rano widzę nieprzeniknioną mgłę. W południe widzę Park Bródnowski i bloki po przeciwnej stronie ulicy. Wieczorem widzę oświetloną ulicę Kondratowicza i słyszę przejeżdżające samochody. Zapraszam na kebab jeśli macie blisko. Na wino też zapraszam. Bródno Podgrodzie, moja dzielnica. Zapraszam nawet z piesełem!

10685372_702108963211551_3884917769012603156_n

Skomentuj

