Chujowa Pani Domu #1

Odkrywam coś więcej niż kukurydze i groszek w puszce. Dziś, po długim poszukiwaniu, kupiłam ciecierzycę. Głównie do TEGO przepisu, ale też po to, by zobaczyć jak wygląda ta roślina. Przyznaję, sama w sobie ani nie pachnie zachwycająco, ani nie prezentuje się zachwycająco, ale zarumieniona na patelni, ze szpinakiem, pomidorem i piersią z kurczaka (przepis został zamieniony z wersji wegańskiej na mięsożerną) – YUMMY!

Zdjęcie jest ze strony z przepisem, ale potwierdzam – po wrzuceniu wszystkiego na patelnię i przyrządzeniu, jedzonko faktycznie tak wygląda❤ (+pomidor +kurczak) Polecam😀

jedzonko 

Chyba zanosi się na większe gotowanie, bo stworzyłam osobną kategorię dla tego, co będę jeść…

7 uwag do wpisu “Chujowa Pani Domu #1

      1. No tak, #cojestudent – powiedzmy, że moja seria Chujowa Pani Domu ma trochę inny cel. Powiedzmy, że chcę nauczyć się gotować coś więcej niż wodę na herbatę.😀

  1. ja właśnie topie wędzona słoninę (takie polskie sało) i zamierzam zalać własnie ciecierzycę takim ciekłym smalcem, próbowałem takiej okrasy w kuchni rosyjskiej i bardzo mi podpasowała

Skomentuj

