Smile

Wraz z moją wspaniałą kroatystyczną grupą podbijamy internety reinterpretacją czegoś, czego nikt nie zna, a my musimy (niestety). Zyskaliśmy już uznanie swojego instytutu, który dumnie wstawił nasze nagranie na swoją stronę i zachwala naszą działalność. A ja jestem jakaś taka:

1

Ponadto powiem tylko tyle, że któregoś dnia pochwalę się tutaj czymś, co trochę mnie przeraża i trochę cieszy. Nie będę się chwalić teraz. Kiedyś pewnie tak. Ale jesteście wszyscy zaproszeni do celebrowania mojego szczęścia😉 Im nas więcej tym weselej!

indeks

Skomentuj

