Z mądrości Harry’ego Pottera (pozdrawiam J.K.Rowling)

Rozmawiałam dziś z koleżanką. Taką o, z uczelni. W tamtym roku trzymałyśmy się razem, w tym już nie bardzo. Rozmawiałyśmy i milczałyśmy i tak w kółko, ale jedno, co z tych dialogów zrozumiałam to to, jak bardzo się, kierwa, zmieniłam przez parę miesięcy. Zdziwienie – poziom ponad oczekiwanym. Zastanowienie – głębokie. Bo co, jeśli to wszystko się toczy za szybko? Co, jeśli powinniśmy (powinnam!) trochę przystopować?

A już w piątek 6 miesięcy razem. Zanosi się na wielką ucztę nad wielką pizzą. Wszystkiego najlepszego. Kolejnych 6 miesięcy. Czy tylko mnie ściska w żołądku kiedy paczę na to zawrotne tempo? O ile zakład, że w wakacje będziemy mieszkać już razem?

Za dużo rzeczy w tle. Ja tu przecież jestem w trakcie sesji. Pierwsze wpisy zebrane. Pozdrawiam serdecznie z centrum dowodzenia światem – Instytut Slawistyki UW.

original-6471-1420143669-6

Skomentuj

