W punktach, bo jestem leniwa

1) Tak oto wybrałam w 15 minut tematykę mojej pracy licencjackiej. Nie to, żebym była na 100% pewna, że będę mogła się w przyszłym roku z moją grupą obronić. Bo nie jestem. Ale temat pracy- ważna rzecz.

2) Oscarów nie oglądałam. “Idy” też nie oglądałam. Właściwie to nie oglądałam chyba żadnego oscarowego filmu. No, oprócz “Interstellara”, ale to nie wiem znowu czy mogę zaliczyć, bo zasnęłam w połowie.

3) Podążam utarta w tamtym roku ścieżką bezsenności. No nie wiem, może moje alter ego boi się robota na Chodeckiej. W każdym razie – śnie, wytchnienie moje, Ty jesteś jak zdrowie…

4) Od nowa słucham na zapętleniu Born this way Gagi. Odjebało. No po prostu odjebało.

10421479_892888297408905_1728264771488167047_n

No nie mogłam się powstrzymać. Ta zacna twarz jakże zasłużonego dla ochrony życia już na poziomie “nieczystych myśli” (ja tam mam zawsze czyste myśli, nie wiem jak Wy – nigdy nie wsypałam sobie czegoś brudnego do głowy, żeby moje myśli mogły się zabrudzić. A nawet jak się zabrudzą to jest Vanish *brak lokowania produktu*) – po prostu musiała się pojawić na tej stronie. MUSIAŁA.

Jedna uwaga do wpisu “W punktach, bo jestem leniwa

Skomentuj

