I lived

Oglądając wczoraj ostatni odcinek Glee przypomniał mi się moment, kiedy kupiłam ostatnią książkę o Harrym Potterze. Czułam się tak samo szczęśliwa i sprowadzona do parteru jednocześnie. Świadomość tego, że nie będzie czegoś więcej była przybijająca. I właśnie tak poczułam się wczoraj, słuchając ostatnich piosenek Glee.

Fajnie było przez te 6 sezonów. Definitywnie mój ulubiony serial, może nie tak bardzo ze względu na bohaterów, ale na piosenki. Wiele z nich po prostu zabiło oryginały.

Glee_logo-1-

Jedna uwaga do wpisu “I lived

Skomentuj

