4 to moja ulubiona liczba dziś

Ok. Powiem tak. Nie spodziewałam się, że zaliczę pierwszy etap literatury na 4. Właściwie to nie spodziewałam się, że w ogóle go zaliczę. Co więcej- nie spodziewałam się, że wychodząc z bramy UW moja wielka miłość po wszystkich fochach i paranojach ostatnich dni zasłoni mi krajobraz swoją osobą i będzie się ze mną cieszyć.

JA PIERDOLĘ ZALICZYŁAM KURDE CO JAK TO PRZECIEŻ TO NAJTRUDNIEJSZY EGZAMIN W CAŁEJ SESJI  TERAZ TO WSZYSTKO JEST JUŻ BAJKĄ SKORO ZALICZYŁAM LITERATURĘ AAAAAAA

Tak, chaosu koniec przyszedł bliski, a mój mężczyzna leży koło mnie i wygląda uroczo z tą poduszką, którą zarzuciłam mu na głowę. Nie pytajcie, nie ma w tym żadnej logiki.

#szaleństwo

036fbf4a-02f4-4dcd-8a25-b66b1fcb0778_gif

4 uwagi do wpisu “4 to moja ulubiona liczba dziś

Skomentuj

