W poszukiwaniu pracy…

Zabrałam się dziś za szukanie pracy na wakacje. Wiem, miałam się uczyć, jutro ostatni egzamin, a ja zamiast w notatsach to na olx-ie. Ale bywa. Przemyślenia?

– Po co pracodawcy w wymogach piszą “kreatywność”? Czy nie jest tak, że każdy jest “kreatywny”, a przynajmniej tak mówi jego CV? Czy jakoś jest to sprawdzane w czasie rozmowy kwalifikacyjnej? Czy rozmowa odbywa się w kreatywnym miejscu? A może to pretendujący na stanowisko ma przyjść kreatywnie przygotowany?

– Czy jeśli jest napisane, że każdy język oprócz angielskiego komunikatywnego będzie punktowany dodatkowo to mój podstawowy chorwacki się liczy? Jaka jest możliwość, że zagubiona Chorwatka trafi do salonu masażu na dolnym Mokotowie?

– Jaki sens ma zadawanie pytania czy coś się kocha? Wydaje mi się, że za odpowiednie pieniądze na godzinę można pokochać nawet wycieranie gówna w 40 stopniowym upale.

– Czy reprezentacyjny wygląd i dobra prezencja to nie jest to samo? I co do pracy recepcjonistki w branży motoryzacyjnej ma zdjęcie sylwetki? Czy będę chodzić tam po wybiegu? A może to tylko podkładka, a tak na prawdę będę pozować do półnagich zdjęć na tle najnowszego Bentley’a?

– Czy tylko mi hasło “branża wykończeniowa” daje obrazek “przez telefon i drogą mailową wykończysz każdego klienta”? I co znaczy, że call center jest “kameralne”?

– Czy jeśli chcę pracować w Car Wash będę musiała występować w górze od bikini, utaplana w pianie? I czym jest “atrakcyjne wynagrodzenie”?

 

Chyba oddam się chwili przerwy i pojadę w tym tygodniu do domu. To intensywne przeżycie dostarczy mi nowych sił na przeglądanie ofert pracy i wysyłanie cv wszędzie, gdzie tylko mogę się dopchać.

O, i mam tik-taki z Minionkami. Mój chłopak twierdzi, że coś jest ze mną nie tak, a ja stwierdzam, że BANANA!

11262621_804595232988458_68978043_n

Jedna uwaga do wpisu “W poszukiwaniu pracy…

Skomentuj

