Coś

Obejrzałam pierwszy odcinek nowego sezonu Masters of sex i jestem zawiedziona. Nie jakoś bardzo, ale jestem zawiedziona. Liczyłam na trochę inne plot twisty, bo ten z Virginią w ciąży był do przewidzenia już pół sezonu temu.

Za to Suits, 5 sezon, trzyma poziom. Tylko tyle. Trzyma poziom.

Mam wyprany mózg po pracy.

5 uwag do wpisu “Coś

  1. Obejrzałam dwa odcinki nowego sezonu „True Detective” i też jestem zawiedziona. Pierwszy to było coś, genialne. Teraz to nie wiem czy dalej chce mi się to oglądać, wole wrócić do pierwszego.

  2. Suits mnie zawiodło, oglądając pierwszy sezon spodziewałam się jednak czegoś innego. No ale brnę, bo nie potrafię nie dokończyć oglądanego serialu.

Skomentuj

