Ele mele awans

Koniec pracy w salonie. Od sierpnia- awans! Stanowisko obsługi klienta internetowego zostało mi zaproponowane, a ja z wielką radością je przyjęłam. Pieniądze większe, komfort pracy większy, a godziny mniejsze. No i najważniejsze-openspace ma DZIAŁAJĄCĄ klimatyzację (salon ma niestety zepsutą, ale nikt nie daje faka w tym temacie).5ce8c309142524638842858895_700wa_0

Z innych sukcesów- minął rok z Patrykiem. Uczciliśmy to kilkoma dniami spędzonymi wyłącznie ze sobą. Teraz, kiedy często jest tak, że po prostu się mijamy- doceniłam w pełni czas, który spędzamy razem. Oby tak dalej.❤

A z nowości? Nic ciekawego. Cieszę się awansem. Myślę, że moje kolano się ucieszy i portfel też. Przecież od września wynajmujmy nowe mieszkanie. Proszę nie pytać jak idzie nam szukanie, bo zaleję się żółcią…

6 uwag do wpisu “Ele mele awans

Skomentuj

