I skończyło się rumakowanie…

Karty zostały rzucone. Terminy sesji wrześniowej podane… Ale nie o tym.

Pracuję. Podoba mi się. Podoba mi się to, że ludzie tam mnie lubią. Ba! lubią. Mają takie samo poczucie humoru jak ja. Wciąż robię błędy, ale staram się i mi wychodzi. Klienci są w 90% zadowoleni z kontaktu ze mną, chwalą mnie przez telefon i mailami. Nie jestem problematycznym pracownikiem, zawsze uśmiechnięta, zawsze chętna, nigdy się nie skarży.

I teraz sobie tak myślę od miesiąca (hę hę hę..), że kuuurwa. Nie chcę wracać na studia, chcę pracować. Bo tam mnie ktoś docenia. Bo tam widzę skutki swojej pracy. Bo tam wszyscy traktują mnie na równi, nikt nie traktuje mnie jak debila.

Powinnam chcieć się uczyć. Powinnam chcieć chodzić na zajęcia, poznawać świat – NOSZ KURWA, NIE CHCE MI SIĘ!

Tak – poczułam zapach pieniądza. I co z tego? Kiedyś będę musiała odciąć do końca tą często niewygodną pępowinę, którą łączy mnie z rodzicami.

A co do rodziców – zaprosili mnie i Patryka, Patryka i mnie do domu. Na wywiad środowiskowy. Będę czuła się jak okaz rzadkiego, niebezpiecznego zwierzęcia, które przywiozło rzadko spotykaną małpę. Czy ktoś może mnie porwać? Zapłacę.

Tylko tatuaż z Minionkiem mnie teraz pociesza..😉

movies-13

7 uwag do wpisu “I skończyło się rumakowanie…

    1. To będzie zabawne jak będziemy musieli spać oddzielnie. Patryk już zapowiedział, że w takim wypadku śpi w motelu, bo tam będzie się czuł pewniej i lepiej jak już ma spać sam ze mną za ścianą😀

  1. Za czasów „chodzenia” moja matka też się buntowała na spanie razem w ich domu, ale ja ich terroryzowałam, bo po pierwsze innej opcji niż mój pokój i moje łóżko nie było, a po drugie 12 lat to ja już nie miałam, więc trochę nie uszanowałam rodzicielskiego spojrzenia😉

Skomentuj

