Ele mele koniec września

Koniec wakacji. Czy w ogóle były? Jakoś nie odnotowałam.

Wizyta u rodziców przebiegła bardzo pokojowo. Patryk został polubiony, na koniec wyściskany przez moją mamę (CO SIĘ DZIEJE). Ogólnie to zadowolona byłam, bo myślałam, że będzie większy przypał.

W pracy jak w pracy. Szefowa-koleżanka przedłuża ze mną umowę o kolejny miesiąc, ale nie odrzucam myśli, że to ostatni miesiąc w tej firmie. Bo studia, bo atmosfera, bo mogę tylko na pół etatu.

Z Patrykiem się nie układa. Tak ogólnie. Mam wrażenie, że to moja wina, mimo, że wina jest zawsze obu stron.

Ale hej! Pozdrawiam mnie i skarpetki złuszczające do stóp. W pełni polecam! Gdyby nie to, że to trochę obrzydliwe to wstawiłabym pełną relację zdjęciową z tygodnia łuszczenia. Skarpetki działają, nic nie bolą, a efekt jest świetny. 10/10.

Polecam i pozdrawiam,

Ina

12042907_948466591894802_7420939401275504096_n

3 uwagi do wpisu “Ele mele koniec września

  1. Dobra, to tera: jaka to firma, jaka nazwa, gdzie kupiła i za ile?😀

    Związki to jeden wielki rollercoaster: dzisiaj zajebiście, jutro chujowo. I tak w kółko.

Skomentuj

