Dlaczego jestem taka pojebana?

filing_images_de253b75e67cŚniło mi się, że jestem w ciąży. W trakcie snu rozmawiałam z moją mamą w moim domu o tym, że chyba lepiej ją usunąć. Co zrobiłam po przebudzeniu się? Zasiliłam wyszukiwarkę google hasłem “co to znaczy jeśli śni mi się ciąża” i co się okazało? Że wedle wierzeń przesądnych czeka mnie zmiana w życiu, która przyjdzie za moimi działaniami, że jest to sen pozytywny, oznacza nową ścieżkę w życiu, szczęście, dobre nowiny. Mam się stać spełniona i szczęśliwa.

Chyba przejdę się do apteki. Nikomu to jeszcze nie zaszkodziło, a 7 złotych na test nie będę żydzić…

Takie cuda w grudniu. A u was jak tam?

 

Żart z lektoratu:

Jaki dźwięk wydaje renifer?

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta…

2 uwagi do wpisu “Dlaczego jestem taka pojebana?

Skomentuj

