Granatowa strzała zwana Pugiem

Serdecznie dziękuję PZU* za bardzo szybkie zajęcie się moją szkodą, którą spowodował na skrzyżowaniu mężczyzna, który próbował mi wmówić, że to on miał pierwszeństwo. Dziękuję za oględziny, które wypadły na tyle dobrze, że moje konto zostało zasilone ładną sumką na naprawę mojej granatowej strzały. Dzięki tym pieniądzom naprawię więcej niż to, co uległo szkodzie.

*jeśli czyta to ktoś z PZU – nie ukrywam, że mogłabym przytulić jakąś zniżkę na OC😉

5 uwag do wpisu “Granatowa strzała zwana Pugiem

    1. Jaskier, co Ty, te tysiące starczą na samochód, na święta, na sylwestra i chyba nawet coś odłożę – moje straty duchowe zostały w pełni pokryte przez ilość Zygmuntów I Starych… ;D

Skomentuj

