Flawless – hairless

Pierwsza z wielu zamówionych na allegro książek już dotarła. J.K. Rowling w wydaniu dla tych, którzy dorastali z jej książkami o Harrym i teraz są już dorośli (albo za takich uchodzą). Po pierwszych kilku rozdziałach potwierdziłam geniusz, o którym mówiło tak wiele osób.

A oprócz tego? Ścięłam włosy.

anigif_enhanced-18893-1433784105-9 Pracy licencjackiej dalej nie ma. Jakby jeszcze nie zaczęła się pisać. Unikam promotora, bo nie wiem jak mam mu powiedzieć, że nie zacznę jej pisać do momentu, w którym zobaczę, że mam zaliczony przedmiot, który uwaliłam nie do końca ze swojej winy w zeszłym roku (tak, wiem, tłumaczenie typowego studenta, ale różne gówna się dzieją w życiu).

Skomentuj

