Nie muf mi jak rzyć

Beata Szydło moim nowym modowym guru. Co tam Emma Watson, co tam małpy na drzewach. Beata Szydło i jej nie do przeskoczenia broszki stały się dla mnie wyznacznikiem stylu, esencją dobrego smaku. Bo tylko one są w stanie odciągnąć mnie od tego wszystkiego, co powiedziała na debacie o Polsce. Przykro mi jeśli kogoś to boli, ale mnie krwawiły czasem uszy jak jej słuchałam. Aż się wzięłam do nauki przed sesją, żeby mnie krew nie zalała😉

A poza tym to testuję Ubuntu. Hasztag informatyk hasztag nie wiem co robię.

4 uwagi do wpisu “Nie muf mi jak rzyć

  1. Nie wiem, co powiedziała, ale tak szczekają w Europie, że jeśli PiS będzie kontynuować swoje działania, nie zważając na to szczekanie, to znaczy, że robi dobrze.
    No i sorry, ale czepianie się jakichś głupich broszek/sukienek/fryzur jest niepoważne.

  2. Mój monsz ma mi za złe, że nie interesuję się w ogóle wiadomościami z kraju i ze świata, że nie wnikam w politykę, ale to daje mi taki komfort życia – niczym się nie przejmuję, mam wszystko w dupie, luz, wolność i swoboda. Martwienie się o kraj zostawiam innym😀

Skomentuj

