Dzień 4

Rano rozdzwonił się budzik. Punkt 8.30. Dwa różowe oczka zalane wodą. Położyłam się, ogarnęły mnie jego ciepłe ramiona. Usłyszałam zaspane pytanie, czy wzięłam. „Tak”. Pocałował mnie.

Mam wrażenie, że opuszczają mnie te dziwne hormony, które czułam od jakiegoś czasu, a na ich miejsce przychodzi ulga. To uspokajające, jakby ktoś rozmasowywał mi bolący mięsień.

Jeszcze tylko jutro i później wizyta we wtorek. Zobaczymy, czy zadziało się tak jak miało się zadziać. A później przyjdzie czas na pełne oczyszczenie. Tego chcę i tego mi trzeba.

Skomentuj

