Podjęłam decyzję

Może i jestem masochistką, ale obecnie celebruję i doceniam ból brzucha, który towarzyszy mi już drugi dzień. Pierwszy raz nie marudzę, że boli.

Siedzę jeszcze w domu, dopiero w przyszłym tygodniu ide na zajęcia. Właściwie to nie czuję się źle, ale potrzebuję tego czasu dla siebie. Im dłużej ze sobą jestem tym bardziej zaczynam się rozumieć. To chyba pierwszy raz, kiedy faktycznie wsłuchuję się w siebie i hm – słyszę.

Pierwszy raz od dłuższego czasu nie jestem przerażona. Nie jestem też smutna. Mam wrażenie, że mój umysł przeskoczył na inny poziom. Poziom, na którym dostrzegam, że dostałam kolejną szansę. Postanowiłam ją wykorzystać – po 3 roku swoich studiów, po obronionym licencjacie i zaliczonych wszystkich przedmiotach idę na magisterkę.

Skomentuj

