Licencjacie, why?!

Dziś spotkanie z promotorem. Nie mam wielkich nadziei, bo wiem, co mi powie. Eh, nie umiem pisać takich mądrych prac naukowych jakie są ode mnie wymagane…

EDIT

Wizyta u promotora bardzo przyjemna. Co prawda zostałam wyśmiana, ale szczerość, która się ze mnie wylewała przełamała lody. Zero stresu o licencjat🙂

Jedna uwaga do wpisu “Licencjacie, why?!

  1. Nie stresuj się, te całe licencjaty i magisterki to takie formalnosci, że masakra. Z palcem w dupsku każdy to napisze i obroni.

Skomentuj

