do widzenia

dziś w stokrotce

ochroniarz: do widzenia

ja: do widzenia

ochroniarz: mam nadzieję

wait what? ja przyszłam tylko po kabanosy, a nie po podryw.

a tak ogólnie to jutro jadę do domu na kilka dni i mam wrażenie, że będzie słabo, bo wszyscy są super zawiedzeni, że bronię się DOPIERO we wrześniu i ogólnie to jestem życiowym przegrańcem. dobrze, że Patryk tak nie uważa.

no i pożegnałam swój komputer. zepsuł się już na stałe i od Patryka dostałam na trochę jego fajny z dotykowym ekranem. i wiecie – zaczęła się zabawa.

o i kupiliśmy sobie telewizor. jest duży, czarny i błyszczący. zajebisty, tak w dużym skrócie.

Skomentuj

