snorlaks goł

ksjgdfajkgdf.gif

obejrzałam wywiad z Katarzyną Miller. w jego trakcie zdążyłam ściągnąć wszystkie jej książki i przeczytać na szybko to, co mówią o niej internety. i wiecie co? to był piękny czas. zrobiłam sobie ulubioną kawę w ulubionym kubku i wygodnie usiadłam na swoim łóżku – tak jak radzi w wywiadzie pani psycholog.

a później przypomniało mi się, że jestem snorlaksem snorlaksów i że na zawsze zostanę snorlaksem. nie byłoby w tym nic złego, bo przecież snorlaks jest uroczy i i przytulaśny, a po ewolucji wygląda jak prawdziwy kung fu snorlaks. ale czy nie fajniej byłoby być kimś więcej niż snorlaksem z kawą w ulubionym kubku?

btw, otrzymałam mail od promotora. zaczął czytanie (ostatnie, mam nadzieję) mojego licencjatu. chyba zacznę na serio się uczyć.

Skomentuj

