Rozpoczynam przygodę z Netflixem

Stworzyłam konto, podałam numer karty bankomatowej i przy okazji dowiedziałam się, że 2 maju mija jej ważność (przydatne, acz odległe w realizacji). Pierwszy miesiąc jest for free i mam zamiar testować serwis na Serii Niefortunnych Zdarzeń. Jeśli Netflix mnie zachwyci to chyba poświęcę te 3 dyszki miesięcznie na abonament. A później zastanowię się nad HBO GO, bo w tym roku wychodzi 2. sezon Watahy. Eh, ja – wiecznie nos w serialach…

6 uwag do wpisu “Rozpoczynam przygodę z Netflixem

    1. Tak. To jakiś abonament podstawowy, ale jak patrzyłam po specyfikacji pozostałych dwóch to różnica jest jedynie w ilości urządzeń, na których możesz oglądać seriale/filmy.

Skomentuj

