Donald Hrvat Tusk

Kojarzycie nagranie, na którym Donald Tusk śpiewa w Szansie na sukces?

Wiem, cisną się żarty, że nie wyszło mu na scenie, więc został politykiem. STAPH IT!

Donald Tusk wykazał się ostatnio chęciami, które szczerze doceniają Chorwaci, ale nie tylko.

Nagranie, na którym oratorskie popisy Donalda Tuska po chorwacku mnie zachwyciły, ukazało się na FB Dnevnik.hr. Z ciekawości popatrzyłam na komentarze pod jego wypowiedzią i co się okazało? Polak, Chorwat – dwa bratanki!

Chorwaci komentujący nagranie rozpływali się nad tym, że Polak mówi po chorwacku. Że ma chęć mówić po chorwacku. Że przyjechał i nie mówi po swojemu czy po angielsku tylko właśnie po chorwacku. Znalazło się kilka komentarzy od Polaków, którzy również znaleźli występ naszego byłego premiera w chorwackim parlamencie i nie oszczędzali na pochwałach.

Od siebie mogę powiedzieć, że lubię Tuska. W sensie czasem mnie bawi – to chyba dlatego, że na nagraniu z Szansy na sukces wyglądał trochę jak mój ojciec jak miał 18 lat. Ale tak, podoba mi się, że poza granicami Polski nie reprezentuje nas wyłącznie katopropaganda z prezydentem Budyniem Śmietankowym na czele.

Plus – czy ogarniacie jaką fajną babką jest prezydent Chorwacji – Pani Kolinda? #belikeKolinda

 

3 uwagi do wpisu “Donald Hrvat Tusk

  1. Ja też siedzę ciągle w serialach, ale ja to jestem gruba, wstretna i w ciąży, z deka za leniwa, żeby znaleźć sobie jakiekolwiek konstruktywniejsze zajęcie. I jeszcze Ci powiem kochana, że jakbym kiedyś w życiu ważyła poniżej 80 kg to uważałabym się za hot hot bejb, żaden strój kąpielowy by mnie nie zniechecil do machania swoją obwisła skórą na plaży. Więc zarzuc kompleksy i bikini na siebie, bo jesteś totalnie #bikinibody
    I za każdym razem,kiedy Cię czytam, to tak w duszy mam trochę nadziei, że kiedyś będę taka fajna jak Ty 😉

    1. Jeżu, takie miłe słowa ❤ Dziękuję!
      Ja tam uważam, że oglądanie seriali jest bardzo konstruktywne. Zero stresu, odpoczynek, a zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć 😉

Skomentuj

