Feedback

Zaczął się nowy semestr. Zaczynam to czuć na własnej skórze. Masy tekstów do czytania, zadania na platformie internetowej, tłumaczenia, prace pisemne. Weee… Jednak mimo tego, że to już semestr letni, ciągnie się za mną zimowa sesja – jestem w jej połowie. Brakuje mi jeszcze kilku prac i egzaminów. Kocham swoją uczelnię. Kocham swój instytut. Kocham to, że nie mam dla siebie czasu.

Od marca ograniczam słodycze i fastfoody na rzecz siłowni i tony owoców i warzyw. Przez rok przytyłam 10 kg – w chuj. Nie mieszczę się w większość swoich ciuchów, a te, które jeszcze na mnie pasują zaczynają opinać się w każdym możliwym miejscu. Nawet Patryk przestał udawać i stwierdził, że faktycznie przytyłam. Nie da się już tego ukryć.

Uparcie trwam w swoim postanowieniu o niefarbowaniu włosów, ale jest ciężko. Mój umysł krzyczy, że to już czas na odświeżenie koloru, a najlepiej na wybór nowego, który zmieniłby mój wygląd. Ale nie!

 

3 uwagi do wpisu “Feedback

  1. Spóźnione życzenia urodzinowe: niech Ci łatwo przychodzi wszystko, czego pragniesz 🙂

    Ja już bym nie mogła przestać malować włosów, choć przez niecałe 30 lat swojego życia malowałam może z 3 razy. Pojedyncze siwe włosy zmutowały mój całkiem przyjemny naturalny kolor i zamienił się w burość kałuży. Nie ma zmiłuj.

Skomentuj

