Sick leave

Znów jestem chora. Katar, ból głowy i nadmiar wolnego czasu. Z własnej, nieprzymuszonej woli zrobiłam zadania na platformach zajęć internetowych. Zostałam jednym z moderatorów fanpage’a książek Remigiusza Mroza. Przeczytałam jedną książkę. Zrobiłam Patrykowi kanapki do pracy. Rozwiesiłam pranie, a to suche złożyłam. I wiecie co?

Polepszyło mi się.

2 uwagi do wpisu “Sick leave

  1. Może chcesz, żeby polepszylo Ci się jeszcze bardziej? Mam całą chałupę do wysprzatania 😀 A w ogóle to gratuluję odwiedzania silki!

Skomentuj

