05.05.2017

Chudnę. Powoli, ale zawsze. I trochę więcej siły mam (ostatnio przeniosłam w jednej ręce akumulator do samochodu i wszyscy byli w szoku, że się nie zasapałam), a nawet jakieś tam początki mięśni się pojawiają. Tylko ten brzuch nieszczęsny, od zawsze żyje swoim życiem i ma w dupie moje diety, siłownię i kręcenie kółkiem jak maniak. Ale cóż – podobno nie można mieć wszystkiego.

Wiosna wystartowała w Falenicy pełną parą. Zielono, ładnie, jakieś staniki leżą na ulicy, więc chyba wszystko idzie ku dobremu i z dnia na dzień będzie coraz cieplej.

Studia leżą i kwiczą, nie proszą już nawet o zajęcie się nimi. Ja – pochłonięta w lekturze wszystkiego, co nie jest z nimi związane. Czytam na leżąco, na siedząco, na wisząco, z nogami na ścianie, w samochodzie, na rowerku, w autobusie i przy jedzeniu. Nie straszne mi wyładowanie telefonu, bo zakosiłam Patrykowi power bank.

Angina już za mną, ale były to chwile krytyczne. Jedyne, co dobre w tej chorobie to zwolnienie z zajęć i przesypianie całych dni. Teraz za to chory jest Patryk, ale on ma jakieś nadludzkie zdolności i nie widać po nim tego, że źle się czuje (kameleon jeden!).

Patrykowe ćwierćwiecze się udało, chociaż obiad nie był pierwsza klasa, co Pani Mama skwitowała jedząc tylko połowę nałożonej dla niej porcji. Nie było to najmilsze, ale przetrawiłam tą zniewagę stwierdzając, że odpłacę się któregoś razu, kiedy poda ten swój gulasz z kawałkami tłuszczu. Z ciekawszych rzeczy, które solenizant otrzymał to gumowy cycek do ściskania (antystresowy podobno) i 25 butelek piwa z kolorowymi wstążkami.

A tak ogólnie to przedwczoraj bankomat wciągnął kartę i jej nie wypluł i czuję się jak bez ręki. Płatności przekierowane na automatyczne ściąganie z karty, wypłacanie i wpłacanie z kartą, płacenie zbliżeniowo – to wszystko zostało mi zabrane na 14 dni. Niby tylko, ale mam wrażenie, że to wieczność.

 

Skomentuj

