S02/bookworm/pogodo, przywołuję cię do porządku

13RW będzie miało drugi sezon. Netflix, nie rób tego, plis! Za to bardzo chętnie zobaczę kolejny sezon Riverdale, bo hej – jak to się stało, że ojciec zabił z zimną krwią syna i był bastardem, a później się powiesił?! Co tu się w ogóle stało? No i pokażcie wreszcie tego Hirama Lodge’a, o którym tyle mówili w trakcie całego sezonu. Niech będzie jakimś przystojniakiem ❤

10 maja kolejny Forst prosto od Remigiusza Mroza. Nie łudzę się, że to będzie spokojna książka – pamiętam najnowszą Chyłkę (Inwigilacja), którą odchorowywałam tydzień (duże emocje).

We wtorkową noc ponoć ma być -1. I to ma być maj?!

2 uwagi do wpisu “S02/bookworm/pogodo, przywołuję cię do porządku

  1. Ty mi o pogodzie nawet nie mów! Szlag mnie jasny trafia i krew nagła zalewa. Zapisuje se Twoje serialowe fascynacje na moją długą listę, a Tobie przyznam się w sekrecie, że mam takie niezdrowe guilty pleasure i jak męża nie ma w domu [przy nim wstydzę się oglądać] to włączam Plotkarę… Jezu, cofam się mentalnie. Na swoją obronę dodam, że oglądam równocześnie parę innych seriali, aktualnie Pitbulla np. albo How to get away with murder. Także jeszcze się chyba nie skończyłam, co?

    1. Ja uważam, że każdy serial jest spoko jeśli podoba się temu, kto go ogląda 😀 A co do Plotkary to co jakiś czas mam taką fazę, że oglądam sezon, dwa, ewentualnie wszystkie i przeżywam te wszystkie nowojorskie problemy bogatych i pięknych ludzi.
      A tego serialu How to get away with murder nie znam. Może obejrzę kilka odcinków, bo już tytuł mi się podoba!

Skomentuj

