I need a hero

Wchodzę na Facebooka i na samej górze błyszczy pytanie „kto zmieniał kierunek na UW? potrzebuję informacji” i jedyne, co jestem w stanie odpowiedzieć to „I feel you, bro…”

Bo czy mając 19 lat zastanawialiśmy się czy te studia, na które właśnie zostaliśmy przyjęci, mają jakąś przyszłość? Czy dadzą nam spokojny, niczym niezaburzony sen? Cóż – nie. Byliśmy zbyt przejęci faktem, że nie musimy się już nigdy więcej pytać nauczyciela czy możemy iść siku.

Rozmawiam z tą osobą od zmiany kierunku i mam takie wrażenie jakbym rozmawiała sama ze sobą. Że ten Instytut to żeżuncja. Że ta magisterka to rak. Że mamy napisać z jednego przedmiotu 10 prac zaliczeniowych (true story) dla prowadzącego, który nawet nie zapozna się z treścią tej makulatury.

Ona chce iść na Artes Liberales. Że myśli o tym od początku roku i że to chyba to, że nie chce marnować życia na takie dramaty jak nasz Instytut.

A ja stwierdziłam, że zostanę agentem celnym. Roczny kurs z egzaminem. Bo kurwicy dostaję w tym Instytucie. No żesz jego mać! Zero motywacji, żeby te studia kończyć. Codziennie żałuję, że się zdecydowałam na magisterkę, bo mamy prawie czerwiec, a ja ani pierwszych rozdziałów pracy, zero przygotowania do egzaminów, mam ochotę wszystko zaliczyć na 3 i mieć wyjebane.

Nawet Dubrownika mi się odechciało, bo mam coraz większe wrażenie, że nie podołam językowo i wrócę po tych 2 tygodniach w takim stanie, że będę do siebie dochodzić następny miesiąc…

Somebody pomocy.

3 uwagi do wpisu “I need a hero

  1. Jestem na innym instytucie, ale zmieniłam studia po pierwszym roku studiów i nie żałuję. Jak Twój instytut jest do dupy, to zapraszam do mojego. 😀

Skomentuj

