Bullet Ina

Sesja się zaczęła -podobno, bo ja jakoś już jej nie czuję. Dziś był test z serbskiego, jutro mamy egzamin z chorwackiego, w przyszłym tygodniu wszystko ściśnięte w 3 intensywne dni.

W przyszły weekend jedziemy nad morze. Później idziemy na Wianki. W międzyczasie zmierzę się z kilkunastoma pracami zaliczeniowymi, które muszę oddać do końca sierpnia.

Pochłonął mnie bullet journaling. Naklejki, kolorowe długopisy, ozdobne taśmy i rozpisywanie,,,wszystkiego. Brzmi z deka śmiesznie, ale pomaga mi na głowę.

tumblr_or8eha09dw1uxndvbo1_1280.jpg

No i co jeszcze? Cieszę się ładną pogodą, jem truskawki, popijam kefirem i biegam na siłkę. I szukam jakiegoś tematu, o którym mogłabym Wam coś napisać, bo trochę męczą mnie te w większości puste wpisy 😦

3 uwagi do wpisu “Bullet Ina

    1. To taki dziennik, planner, w którym organizujesz sobie dni, tygodnie etc. ja do swojego wpisuję wszystko, co mam do zrobienia w danym tygodniu, zaznaczam sobie rzeczy już zrobione, robię listy rzeczy do spakowania albo do ogarnięcia. Śledzę na bieżąco swoją przygodę z siłownią. Ale najlepiej to się bawię z ozdabianiem 😀

Skomentuj

