Fitness w Falenicy o 9 zawsze spoko ❤

2 uwagi do wpisu “

  1. Znowu nadrabiam dużo zaległości. Ruszył mnie ten temat o wysmiewaniu Pani na siłowni. Ja jestem taka Panią właśnie, grubą co się poci i chodziłam na siłkę i to wymagało odwagi. Szczęście, bo mnie nikt nigdy nie skomentował, ale co sobie myśleli to inna rzecz. Takie to smutne trochę, to powinno być miejsce, gdzie ludzie się wspierają, bo przecież chodzą tam w tym samym celu. No ale cóż.

    I te Twoje noteczki bardzo mi poprawiają humor, nawet te z myśleniem o śmierci, bo ja też o niej często myślę. Ściskam, koleżanko :*

    1. Wydaje mi się, że trzeba mówić o tym, że kobieta kobiecie jest największym wrogiem i ze to musi się zmienić. Bo jak to tak, obrażać się nawzajem…

Skomentuj

